Ból nadgarstka – nie można go lekceważyć!

gru 21, 2020

Ból nadgarstka – nie można go lekceważyć!

Staw nadgarstka jest bardzo narażony na urazy i z tego względu wiele osób boryka się z problemem ciągłego bólu w tym właśnie miejscu. Stabilizator nadgarstka pozwala przede wszystkim na uniknięcie wielu urazów, ale również wspomaga leczenie urazu, który już się pojawił.

Kiedy warto kupić ortezę nadgarstka?

Usztywniacz może być stosowany przede wszystkim profilaktycznie. Niektórzy uprawiają sporty, które zwiększają ryzyko wystąpienia urazu, inni w przeszłości borykali się z uszkodzeniami w tym obszarze, więc teraz wolą dmuchać na zimne. Orteza nadgarstka może przyjmować różne formy – sprawdź Mega Medic. Lekka opaska usztywniająca świetnie sprawdzi się przy nadwyrężeniach ręki oraz zwichnięciach. Na rynku są dostępne również ortezy silnie usztywniające, które mogą zastąpić nawet gips. Jest to świetne rozwiązanie dla pacjentów z urazami. Gips jest ciężki i niepraktyczny, szczególnie latem przy wysokich temperaturach okazuje się bardzo uciążliwy. Dobra orteza jest zdecydowanie bardziej komfortowa w użytkowaniu, ponieważ jest lekka oraz ułatwia codzienną higienę miejsca urazu.

Dlaczego nie wolno lekceważyć bólu nadgarstka?

Lekki ból w okolicach nadgarstka to przypadłość tak wielu osób, że często jest problemem lekceważonym. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy wielu z nas pracuje przy komputerze – problemy z nadgarstkiem mogą pojawić się już w młodym wieku. Chwilowe nadwyrężenie rzeczywiście może minąć, ale narażanie dłoni na pogłębianie się choroby może doprowadzić do przykrych konsekwencji. Bólu nie powinno się nigdy lekceważyć. Nie ma sensu zwlekać z wizytą u lekarza, zlekceważenie problemu może doprowadzić do poważnych zwyrodnień. Często profilaktyczne użytkowanie stabilizatora pozwala na całkowite pozbycie się bólu oraz oczywiście uniknięcie urazów w przyszłości. To tak niewiele, a może uchronić przed zbędnym cierpieniem.